Open Web Application Security Project، که به اختصار آن را OWASP گویند. پروژهای جامعهباز (OpenCommunity) است که به سازمانها امکان توسعه، خریداری و نگهداشت برنامه و API های قابل اعتماد میدهد.
تمامی ابزارها، مستندات، ویدیوها، ارائهها و بخشهای OWASP رایگان است و هر فردی که علاقمند به بهبود امنیت برنامههای کاربردی است، مجاز به استفاده از تمامی موارد ذکر شده میباشد.
آزادی OWASP در مورد فشارها و مسائل مالی باعث ارائه اطلاعاتی بی طرف، عملی و مقرون به صرفه میشود و از آن، نوع جدیدی از سازمانها را میسازد. OWASP به هیچ یک از شرکتهای فناوری اطلاعات وابسته نمیباشد. از طرفی تقریبا همهی افرادی که با OWASP در ارتباط هستند، به صورت داوطلبانه این کار را انجام میدهند؛ از جمله هیئت مدیره، لیدرهای بخش، لیدرهای پروژه و اعضای آن.
استراتژی stp چیست؟
مدل بازاریابی STP شکل مختصر سه کلمه Segmentation: بخش بندی، Targeting: هدف گیری و Positioning: موقعیت یابی است. این استراتژی به عنوان یک رویکرد راهبردی در بازاریابی مدرن مطرح شده و به دلیل عملکرد کارآمد و موثر، مدیران بازاریابی آن را بسیار معتبر میدانند.
در این مدل، فرآیند بخش بندی (S)، هدف گذاری (T) و موقعیت یابی (P)، نشان دهنده ارتباط بین کل بازار و نحوه انتخاب یک کسب و کار برای رقابت در آن بازار است. این فرآیند در ابتدا تقسیم بندی میکند، سپس یک یا چند بازار هدف را انتخاب میکند و در نهایت به بررسی جایگاه و موقعیت آنها میپردازد. مدل بازاریابی stp به شما کمک میکند تا بارزشترین و خاصترین مشتریان خود را شناسایی کرده و به توسعه استراتژی بازاریابی محصولات بپردازید.