آموزشهای عمومی
آموزشهای مربوط به مدیریت کاربران
آموزشهای مربوط به امکانات
سوالات متداول
خیر
شما با دسترسی به اینترنت داخلی میتوانید به راحتی از امکانات کلاس مجازی استفاده کنید.
خیر
استفاده از این برنامه در ۱۴ روز ابتدایی کاملا رایگان است.
خیر
فقط با استفاده از لینک بهراحتی وارد کلاس میشوید و میتوانید از تمامی امکانات استفاده کنید.
خیر
هیچ نیازی به نصب برنامه بر روی دستگاه نیست. مورد قابل توجه این است که شما میتوانید با سادهترین روش از طریق مرورگرهای اینترنت بهراحتی کلاسهای آنلاین خود را و بدون کوچک ترین باگ یا تداخلی با گوشی تلفن و یا کامپیوتر برگزار کنید.
- اینترنت مناسب
مهم ترین عامل در کیفیت کلاس شما اینترنت با سرعت مناسب و پایدار است.
برای بررسی سرعت واقعی اینترنت خود میتوانید از سایت www.speedtest.net استفاده نمایید.
- دستگاه مناسب
کاملا تحت وب بودن میتینگز باعث شده است که نیاز به نصب هیچ برنامهای نباشد و تفاوتی برای استفاده از آن بر روی دستگاههای مختلف وجود نداشته باشد ولی با توجه به تفاوت در ابعاد صفحه نمایش دستگاههای مختلف بهتر است باتوجه با محتوای آموزشی خود دستگاه مناسب انتخاب کنید تا حین ارائه مشکلی پیش نیاید.
- مرورگر
استفاده از نسخه بروز شده یکی از مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اپرا یا سافاری(برای سیستمعامل iOS) برای برگزاری کلاس و امکانات میتینگز مناسب است. پیشنهاد ما کروم است.
- وبکم (درصورتی که جلسه یا کلاس آنلاینتان نیاز داشته باشد)
درصورتی که نیاز به ارتباط تصویری دارید باید از کار کردن وبکم دستگاه و دسترسی تنظیمات مرورگر به وبکم مطمئن شوید تا حین برگزاری کلاس مشکلی به وجود نیاید. برای ارتباط تصویری با وضوح بالا میتوانید از وبکم جانبی استفاده نمایید البته کاربران حاضر در کلاس شما نیز به اینترنت پرسرعتتری برای دریافت تصویر نیازدارند.
- میکروفون
در صورت استفاده از لپ تاپ نیازی به تهیه میکروفون یا هدست نمی باشد و می توان از میکروفون داخلی لپ تاپ استفاده نمود. اما در صورت استفاده از رایانه رومیزی می بایست هدست یا میکروفون رومیزی تهیه نمایید. ضمنا از دسترسی مرورگر به میکروفون دستگاه مطمئن شوید.
- قلم نوری (درصورتی که جلسه یا کلاس آنلاینتان نیاز داشته باشد)
برای استفاده مناسب از امکان وایت برد داخل کلاس اساتید یا مدیران جلسه نیاز به استفاده از قلم نوری دارند تا محتوا نوشتاری با کیفیت مناسب و خوانا برای شرکت کنندگان نمایش داده شود.
خیر
میتینگز هیچ اطلاعاتی از شرکتکنندگان نمیخواهد و درصورت نیاز به وارد کردن شماره یا ایمیل صرفا درخواست برگزارکننده میباشد.
خیر
همان طور که گفته شد در کمال امنیت میتوانید وارد کلاس یا جلسه شوید. در صورت تمایل فقط خود شما مجاز به روشن و خاموش کردن میکروفون، وبکم و…. هستید.
پس از اتمام کلاس فقط در صورتی دسترسی وجود دارد که برگزار کننده کلاس را ضبط کرده باشد.
سامانه فقط به بازه زمانی و تعداد افراد شرکت کننده و زمان حضور آنها دسترسی دارد.
محدودیت فایل وجود ندارد و برگزارکننده میتواند فایلهایی نظیر Word ،PowerPoint، PDF، ویدئو و تصویر بارگذاری کند البته پیشنهاد ما برای فایلهای متنی pdf است چرا که بهم ریختگی در این نوع فایلها بهوجود نمیآید.
خیر
با دسترسی دادن توسط مدرس، شرکت کنندگان به راحتی میتوانند از امکانات ارائه دهنده بهرهمند شوند.
بله
در این پلتفرم امکان ثبت نظرسنجی برای برسی مطالب و رایگیری در ارتباط با محتوای کلاس و یا جلسات وجود دارد.
در جلسات عمومی، یک لینک عمومی وجود دارد که با اشتراک گذاری آن تمامی افراد میتوانند وارد لینک شوند ولی در جلسات خصوصی لازم است لیست شرکت کنندگان در سیستم ثبت شود و برای هر فرد لینک بخصوصی ایجاد میشود.
بله
پس از اشتراک گذاری صفحه پنجرهای باز میشود که از ارائه دهنده میخواهد نوع صفحهای که قرار است به اشتراک گذاشته شود را انتخاب کند، ارائه دهنده میتواند یک تب فعال مرورگر را انتخاب کند.
دلایل متفاوتی وجود دارد. در ابتدا مطمئن شوید برگزارکننده میکروفون شما را فعال کرده باشد. سپس بار اولی که وارد صفحه میشوید مرورگر از شما اجازه دسترسی به میکروفون دستگاه را میخواهد که باید گزینه “Allow” را انتخاب کنید؛ در صورتی که بر روی گزینه “Deny” و یا “Block” کلیک کنید امکان استفاده از میکروفون را نخواهید داشت و باید وارد تنظیمات مرورگر شده و به گزینه “Allow” تغییرش بدهید. همچنین ممکن است مشکل سخت افزاری وجود داشته باشد.
ضمنا توصیه ما استفاده از هدست یا هنذفری برای فعال کردن میکروفون و صحبت در کلاس/جلسه آنلاین میباشد.
دلایل متفاوتی وجود دارد. در ابتدا مطمئن شوید برگزارکننده دسترسی به دوربین را برای شما فعال کرده باشد. سپس بار اولی که وارد صفحه میشوید مرورگر از شما اجازه دسترسی به میکروفون دستگاه را میخواهد که باید گزینه “Allow” را انتخاب کنید؛ در صورتی که بر روی گزینه “Deny” و یا “Block” کلیک کنید امکان استفاده از میکروفون را نخواهید داشت و باید وارد تنظیمات مرورگر شده و به گزینه “Allow” تغییرش بدهید. همچنین ممکن است مشکل سخت افزاری وجود داشته باشد.